piątek, 20 maja 2016

Biały Tydzień :)

Maj w tym roku upływa nam pod szyldem Pierwszej Komunii Świętej. Przeżywam tę Uroczystość z moimi Klientami, dla których wykonuję na tę okazję zaproszenia, kartki, albumy i podziękowania. Dla innych, razem z moim mężem, łapiemy komunijne kadry. Przede wszystkim jednak celebrujemy to wydarzenie z naszą Córką.  
Mamy oczywiście udokumentowany każdy etap od przygotowań, poprzez Uroczystość w kościele, rodzinne przyjęcie z sesją zdjęciową z gośćmi w zaimprowizowanym na szybko domowym studiu fotograficznym (wiatr w niedzielę niespecjalnie dbał o nasze fryzury ;)) po Biały Tydzień. Marzę o tym, by spokojnie to wszystko przejrzeć, ułożyć, wydrukować i oprawić wraz z innymi pamiątkami w duży album. Pokażę go tutaj z radością, gdy tylko powstanie. 
Tymczasem chcę się z Wami podzielić zdjęciami, które zrobiłam Danusi wczoraj wieczorem. Pewnie powtarza to każda mama w takich chwilach, ale ja naprawdę nie wiem kiedy mi ta moja maleńka córka tak wyrosła! No, sami zobaczcie jaka duża i poważna :).


Wkrótce razem z Łukaszem zaprosimy Was na nową stronę, poświęconą temu, co robimy wspólnie wokół fotografii. Chcemy, żeby jak najlepiej oddawała nasz sposób widzenia świata i żeby była pięknym, przyjaznym i pozytywnym miejscem w sieci, do którego będziecie z przyjemnością zaglądać i w którym będziemy mogli umówić się na spotkanie w Krainie Poza Internetem :) Droga do doskonałości- zwłaszcza jeśli chodzi o doskonałość samodzielnie tworzonej strony internetowej- bywa wyboista i kręta, ale chyba widzimy już metę, więc mam nadzieję, że to naprawdę kwestia kilku dni. Pojawię się zatem niedługo z wieściami :)

Do miłego zobaczenia! Pozdrawiam majowo! :)

4 komentarze:

  1. Ja też nie wiem kiedy te dzieci tak rosną ;) moja maleńka córeczka właśnie wróciła z pierwszej przedszkolnej wycieczki bez rodziców.
    Dania taka piękna,a alba sukienkowa urocza :)
    Czekam na nowe miejsce z dużą porcją piękna od Was i aż mi się marzy rodzinna sesja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Biała panienka otulona kwiatami głogu... I te cudne oczy! Uwielbiam oglądać Wasze zdjęcia i gratuluję talentu do chwytania szczególnych chwil i zamykania ich w kadrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, jaka ona już duża... I bardzo ale to bardzo podobna do Ciebie! :) Aż się łezka w oku kręci na myśl o tym że czas tak pędzi....

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, piękna modelka, piękne oczy

    sesja niewinna, czysta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)