piątek, 9 sierpnia 2013

Księga Gości z dalekiej przeszłości ;)

Mam dziś do pokazania Księgę Gości, którą zrobiłam już ponad rok temu, a nie publikowałam tutaj. 
Ma lekkie, pastelowe i świeże kolory, które bardzo dobrze mi się ogląda w upalną pogodę (choć u nas dzisiaj jakby troszkę łatwiej o głęboki oddech, a u Was?) 



Na pierwszej stronie znalazło się zdjęcie Pary Młodej, jeszcze jako narzeczonych, na stronie następnej, w zakładce "Nasze korzenie" przykleiłam zdjęcia rodzinne.



Dalej w zakładkach, na życzenie Państwa Młodych, pojawiło się miejsce na słowa czytań, psalmów i inne ważne ze ślubnej Eucharystii. 


Papiery, z których wykonałam księgę to kolekcja "Aurora majalis", która jest dostępna już tylko w bardzo limitowanych ilościach i tylko w dwóch wzorach. Myślę o dodruku, chcielibyście? :)


Życzę spokojnego, pogodnego (każdy wstawia sobie tu pogodę, jaką najbardziej lubi ;)) weekendu.
I życzę zdrówka, bo ja od wspomagania wentylatorowego dostałam kataru i bardzo niefajnego zapalenia gardła. Uważajcie zatem na siebie!

4 komentarze:

  1. Przepiękna! Bardzo lubię te papiery i często na nich pracuję. U Ciebie wyglądają o niebo lepiej :) Kawał świetnie wykonanej roboty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te papiery w twoim wykonaniu :)
    Ja widze tylko dwie opcje, albo zrobisz dla mnie nowy fioletowy papier ;), albo dodruk aurory. Bez fioletów to ja Jagodzina nie scrapnę za chiny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny album ale TWOJE papierki ZACHWYCAJĄCE:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! Niebanalna!
    Może i mnie kiedyś spotka ta radość ogromna jaką jest przysięga małżeńska przed Bogiem i wówczas taki album byłby niesamowitą pamiątką...
    Piękny!!
    Pozdrawiam ciepło,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo! :)